Szabad utakon

Fókusz

2020. április 18. 19:58 - Gombás Katalin

“Végre lesz időm mindent elolvasni” - gondoltam egy hónappal ezelőtt az ágyam mellett tornyosuló könyvkupacra nézve. De a mindennapok és az érzéseim máshogy “határoztak”. Néhány nappal később már nyomasztott a látvány. “Melyikkel kezdjem? Mi lenne most jó? Melyikben találok megnyugvást, segítséget?” - kérdezgettem magamtól, és természetesen egyetlen sort sem olvastam még. Aztán hirtelen ötlettől vezérelve mindent elpakoltam és elővettem az egyetlenegyet, amire abban a pillanatban őszintén vágytam. A dolgok a helyükre kerültek.

“Melyik úton induljak?” - teszik fel a kérdést a mesehősök, amikor válaszúthoz érkeznek. Mindet nem lehet egyszerre bejárni, és ott maradni sem ajánlatos.

Az a fontosabb, hogy MIT választunk, vagy az, hogy VÁLASZTUNK-e egyáltalán, amikor szükséges?

93614772_574993656449306_2700291225130369024_n.jpg

Fotó: saját

komment
süti beállítások módosítása